שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.2/10
בעל חורים ודי מופרך אבל בסדר. אחרי ההתחלה שהיא טובה יחסית, נכנסים לסטגנציה די משעממת וצפויה. משחק של חתול ועכבר. לא ל"בעלי קיבה רגישה". סרט במשקל נוצה. ציון 6.5.
סרט האימה הטוב ביותר שראיתי מזה הרבה זמן. מותח, מדמם, מגעיל.
סרט מותח מאוד מהרגע הראשון עד הסוף יש קטעים קצת קשים בסרט כי הוא מוגדר סרט אמה נוסף על מתח אבל בגדול סרט מרתק
סרט מתח לא פחות ממצויין. שחקנים מעולים, עלילה מעניינת. אין אפילו דקה מיותרת.
סרט מעולה