6.2/10
לאוהבי הז''אנר. נע על הסקלה שבין קומדיה לקומדיה שחורה. רחוק מלהיות סרט גדול אבל מצד שני גם לא גרוע. יש עלילה מעניינת, דמויות צבעוניות וקצב סביר. מספיק טוב כדי לפנות שעה וחצי מהזמן.
הסרט לא ממש קומדיה אבל בהחלט מתח בלשי עם עלילה מפתיעה. הרבה מלל עד לרבע השעה האחרונה המעניינת יותר.
סרט בינוני - עיקר הפעילות בסרט ב 15-10 הדקות האחרונות, אך קודמות להן 80 דקות די מייגעות
סרט "בורקס" אמרקאי טיפוסי.התסריט האמת, די מפתיע, אך בשביל כך חייבים לחכות לסוף הסרט.אפשרי אם אין משהו טוב יותר!!!
יחסית לסרטים שמגיעים לקולנוע בתקופה אחרונה, אין ספק שזה בין הבודדים ששווים צפיה. סרט מיוחד ועלילה מפתיעה, מומלץ
הסרט לא רע אבל לא לקרוא לזה קומדיה כי זה ממש לא. זה די מבולבל כאילו 2 סיפורים בסרט אחת. את האמת ראיתי המון סרטים הרבה יותר טובים. היו נערים באולם שכל הזמן דיברו והתעסקו אם הניידים שלהם והפריעו מאוד. כרטיס ב 10 ש"ח לא נוראה.
לגמרי לא מסכימה עם הביקורת הקודמת.סרט בלשי מעניין,מסקרן ומסתורי על רצח של שתי נשים ללא קשר ביניהן(זה לא ספוילר,מגלים כמעט מיד)הסרט רווי בהומור שחור,למרות הרבה גופות בדרך.אני צחקתי ופשוט נהניתי.מקסים לערב קיץ חם
צריך לחכות עד כמעט סוף הסרט בשביל לקבל קצת אקשן וטוויסט מגניב. סרט לא רע אבל גם לא טוב. בינוני