5.6/10
הסרט איטי, בנאלי, הסוף צפוי ובכל זאת אהבתי את מערכת היחסים המטורללת עם האמנית
סרט ארוך וטרחני, עם התחלה מבטיחה, אך אינו ממריא ואינו מגיע לשום מקום. השחקן הראשי משכנע, השחקנית הראשית בינונית ומטה. לוותר
סרט צרפתי עם עלילה מיוחדת .משחק מעולה כמו ששחקנים צרפתים יודעים לשחק .הסרט קצת איטי אבל זה לא גורע ממנו. משאיר טעם של עוד .ממליצה בחום
בשבוע הספר הלכתי לראות סרט על חנות ספרים בפריז.לא מעניין,לא זורם ולא מגיע לשום מקום.בעל החנות מטפל בבתו הנכה ואינו פנוי לחיים אישיים.האמנית המטורללת הפורצת לחייו אינה תורמת דבר לסרט.אין בו שמץ של הומור ורק פילוסופיה בגרוש.לעיר פריז יש יופי משלה שאינו בא לידי ביטוי כלל.יצאתי באמצע מה שאיני נוהגת לעשות בד"כ.
הסרט הפתיע אותי לטובה. הדמויות בסרט ססגוניות, מעניינות ושרוטות. הדינמיקה בינהן יוצרת עניין ומשנה להן את החיים בצורה דרסטית. אין הרבה עלילה, יש מצבים, רגשות ותובנות יוצרי שינוי. לדעתי, סרט בהחלט מעניין
סרט צרפתי קלאסי עם נגיעות וניחוחות מ"ארץ המגף".העלילה לטעמי מתנהלת באיטיות משהו ונטולת כל מתח שישאיר את הצופה מרותק/ת לכסא.לסיכום,לא יותר מאשר אפשרי!!