5.5/10
סרט קסום ומקסים סרט שתמיד מסכם את ה-100 השנים של דיסני אבל הוא לא מציע שום עתיד איזו שהיא סצנה שלא הופיעה בסרטים המצוירים הישנים של דיסני
סרט מעולה ודיסני לא איכזבו ונהנתי מאוד וזה נתן לי אור ותקווה בתקופה הקשה שיש עכשיו והלוואי שכוכב שיש בסרט היה במציאות וגורם שכל מי שמתו במלחמה יחזרו לחיים וישמידו את החמאס ואת כל האויבים שלנו. הדיבוב בעברית מעולה ומי שמדובבת את אשא עשתה את זה מעולה שיש לה קול מעולה וממש אהבתי את השירה שלה
אני מאוד אוהבת את דיסני, אבל לצערי אין לי ביקורת טובה על הסרט. העלילה היא בסך הכל מעניינת, אבל זה ניראה כאילו הסרט נוצר בעיקר בשביל חגיגות המאה שנים של דיסני ויש בו המון איזכורים מחלק מהסרטים שיצאו במהלך השנים, לצערי הדמויות קצת בנאליות ולא מראים מספיק רקע ואופי של הדמויות לצערי הדמות הראשית גם פחות מצליחה לעניין ולא ניראה שהיא מספיק מתאמצת בשביל להציל את המצב ותמיד עושים בשבילה דברים. למרות שהעלילה מעניינת היא לא מתפתחת מספיק טוב ולצערי גם לא מראים את איך המכשף הגיע למסקנה שהוא לא נותן לכולם להגשים את המישאלות והוא שומר אותם אצלו כמו כספת, הקוסם הרגיש לי קצת כמו חיקוי של אלזה מלשבור את הקרח. ולסיכום אני לא ממליצה לרוץ לצפות בסרט הזה.
היינו היום בסרט בבכורה האמת סרט חמוד מאוד אני נהנתי מוזיקלי מצחיק קצת .. הילדים מאוד נהנו