שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.9/10
נצעממ, לא מעניין , טיפשי לוותר
מפתיע מאוד! ציפיתי לעוד סרט מדע בדיוני מטופש של מלחמות בין גיבורי על. בסרט הזה ערכים של משפחה ושילוב של הומור הם העיקר.
סרט גיבורי על רענן ומקורי, עם הרבה הומור ודינמיקה משפחתית מעולה, מאוד אהבתי, רמה אחת מעל כל מה שהיה השנה בקולנוע כולל שומרי הגלקסיה. אלך לראות שוב, מתאים לכל המשפחה