שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.5/10
סרט מטורף! העלילה,השחקנים,האקשן והפעלולים. כיף צרוף. לגמרי שווה צפייה.
למרות שמדע בדיוני וסרטי מארוול זה לא הז''אנר המועדף עליי, הסרט הזה מצליח לשלב עלילה מעניינת ואחלה סרט הרפתקאות בסך הכל
פשוט שעתיים ו10 דקות של כלום בגן יבנה קוראים לזה הבאלה טהורה