שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.6/10
היתי בסרט אתמול וממש נהנתי והופתעתי לטובה,אנימציה מושקעת מאוד,מצחיק,יפה והיה גם מסר יפה
ראיתי עם שלושה ילדים והיה תענוג. מאוד מצחיק. הדיבוב של רשף לוי נהדר. שווה לראות בקולנוע. לפני הסרט יש סרט קצר של המיניונים ותמיד כיף איתם.
כיף של סרט. אנימציה ברמה גבוה, פיתולי עלילה מפתיעים ועבודת דיבוב מושלמת. לפני הסרט יש סרט קצר של המיניונים שהוא מקסים ומצחיק מאוד. ממליץ לכולם