שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
8.0/10
סרט קרוב למושלם. אנימציה שהיא תענוג לעיניים. פס קול וסאונד פנטסטיים. עלילה יפיפייה ומרגשת- רגישה ואיטית ברגעים מסוימים וקצבית ומלאת אקשן סוחף ברגעים אחרים בטוח שיהיו אנשים שאולי פחות יתחברו אבל דווקא ממש אין צורך להיות חובב ספורט וכדורסל כדי להנות מהסרט מאוד (אבל יש סיכוי שהוא יגרום לכם להתאהב בכדורסל יותר ממקודם. אחד מסרטי הספורט הטובים שראיתי וגם סרט מעולה באופן כללי.
