שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.4/10
להגיד את האמת זה ממש לא קומדיה ואני מסכימה אם ה 2 הביקורות שלפני. ראיתי את תימותי ספל אם סרטים הרבה יותר טובים מזה. אני יודעת שיש אנשים שסובלים מפחדים לטוס, אבל זה סרט קצת מוזר. מזל שהכרטיס רק עלה לי 10 ש"ח בשלייקס. אפשר לוותר על זה. יש המון סרטים הרבה יותר טובים.
אחד הסרטים היותר מטורללים של השנה. חוץ מהרבה רעש, אין בו כלום. לא מפחיד או מצחיק או מותח. כלום.
הונאה צריך להיות שם הסרט. הונאת הצופים. זו בהחלט לא קומדיה ככתוב לא דרמה לא מתח ולא אימה ומנסה לשלב קצת מכולם ללא הצלחה, לא ברור מה רצו לעשות כאן. סרט כזה היה אמור להגיע אולי לאחד הסינימטקים כסרט נסיוני או סטודנטיאלי כי הוא מוזר לחלוטין. במחירי הכרטיסים של היום מצופה מבתי הקולנוע לרכוש זכויות של סרטים ראויים. יצאנו במהלך הסרט ולא היינו היחידים.