שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.7/10
סרט מעולה ,עם עלילה מעניינת קלילה ומצחיקה שמתאימה לכלל גילאים! אנימציה נהדרת! ילדים שלי מאוד נהנו מהסרט. בהחלט ממליצה על הסרט!
סרט קליל, מתאים לכל המשפחה נהנינו כל כך ואפילו השלכתי חלק מהסיפור על המצב העכשווי להמחיש לילדה שלי את הנעשה בקיצור סרט מומלץ !
סרט מעולההה
אתם חייבים לראות!!! סרט ממש מותח, זורם ומיוחד ביותר מומלץ לילדים אמיצים וכאלה שרוצים לגלות אומץ! הילדים היו מרותקים מתחילתו ועד סופו אני ממליצה בחום!
סרט מעולה, מאוד נהנינו. סיפור על חברות ותמיכה הדדית