שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
7.5/10
לא צריך לאהוב אופרה בשביל להתרשם מסיפור חיוו של הגדול מכולם ולהנות מהסרט
להתעלם לחלוטין מהביקורת הנואלת של הגולש.לא חייבים לאהוב אופרה כדי להתרגש,להעריך ולבנות מהכישרון של המאה העשרים היה אנושי,אוהב אדם ונפלא.חובה לצפות על המסך הגדול.10+
במידה ואתם לא מתעניינים בתחום, הסרט משעמם מאוד ועוזר להרדם.