שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.7/10
באנו לסרט עם ציפיות גבוהות אך התאכזבנו מעלילה שחוזרת על עצמה שוב ושוב. צפינו בו בבית הקולנוע וזו הייתה אמורה להיות חוויה מרתיעה ומצמררת אך במקום זאת, התאכזבנו לגלות שקטעים שבהחלט יכלו להיות מפחידים וראויים מסתיימים בלא פחות מעוד סצנות חוזרות ונשנות. הקונספט של הסרט חביב ותו לא. לחובבי סרטי אימות המים למיניהם כדוגמת בריכות, קללות וכולי, ייתכן והצפייה תהיה תואמת את הציפיות.
סרט אימה נהדר רוצו לראות
סרט אימה לייט. בהחלט יש בו קטעים מקפיצים. הסרט 95 דקות וזורם ולא כמו שמפורסם פה באתר.
אחלה מותחן אימה. סיפור על משפחה שקונה בית חדש עם בריכה. ואז הם נכנסים לבריכה... לא אגלה את הסוף. מאוד מקפיץ ומפתיע. למי שאוהב את הסגנון שווה ללכת.