שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.0/10
לויתן על הגל-סרט מקסים ומרגש! לקחתי את בני בן ה-4+ לסרט והילד היה מבסוט ממש. זה סיפור על לויתן קטן אמיץ במיוחד-הסרט מספר על אומץ,חברות, התמדה ונחישות. בהחלט מומלץ!
סרט מקסים על שוני, התמדה והצלחה גם כשאחרים לא מאמינים בך
סרט מתוק ממש, הילדון שלי התלהב ומאוד נהנה!
סרט מרגש ומצחיק וגם מותח... ילדים לומדים מסרים חשובים על חברות, משפחה ואהבה. מקסים!
המסר המרכזי של הסרט" אהבת חינם תמיד מנצחת". לא משנה מאיזה רקע, צבע עור או אזור מגורים אתה מגיע. הדמויות מתוקות בקלות אתה נסחף לתוך הסיפור, הסרט רגיש קליל ואמפטי, אפילו אני כמאמר לא זזתי מהמסך. הבת שלי נהנתה מאוד שאלה שאלות בעקבות סרט וזה נתן לי הרגשה טובה! ממליצים בחום.
סרט מדהים במלוא מובן המילה ממליצה בחום ללכת בימים אלה שקשה להתנתק קצת ולצפות בסרט