שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.0/10
סרט מבולבל ומבולגן מלודרמה שנכנסת לשיגעון חולף לתדמית משחק בנאלי
הומור מטורף . תערובת של "לורל והארדי", "בני היל" ,"המלון של פולטי" ו"משפחת אדאמס"
סרט מקסים ומהנה, כיף שהוא בספרדית, משחק טוב, גם מעניין וגם מצחיק, מאוורר קצת בתקופה הזו
סרט מהמם ומרגש מאוד! המישחק מצויין ויש מוזיקה מאוד יפה ומרגיעה והעלילה מצויינת והמאכלים מהממים ויש מלא רגעים מצחיקים בסרט וניקרעתי מלא מצחוק! הסרט מראה עד כמה המשפחה חשובה ועד כמה צריך לתמוך בה. אני ממליצה על הסרט בחום רוצו לצפות!
סרט מקסים מצחיק ומהנה אחד הסרטים הטובים והמפתיעים לטובה שראיתי השנה משחק מעולה של כל השחקנים לרוץ לראות!!!
אחד הסרטים היותר מצחיקים שראיתי. למרות תמונת השער של הסרט, מנות שף וקולינריה אינם העיקר בו.