4.3/10
לא משכנע, איטי ולא אמין מאכזב ביותר, סרט של חובבנים יכול לשכנע במדינות עולם שלישי . הציון שלי 4
העלילה של הסרט מתרחשת בישראל של שנות ה-90 לפני רצח רבין בזמן שהיו מלא פיגועי ההתאבדות באטובטסים תחת פיקודו של יחיא עיאש. חייב לציין שהתאכזבתי מאוד זה אחד הסרטים הגרועים ביותר שראיתי סצנות פעולה עלובות ששיכות לשנות ה 70 ללא מתח ועניין בכלל אן קשר בן הסצנות השונות נראה שרוב הסרט צולם בדירה לא שווה אפילו לכתוב על הסרט ביקורת פשוט גרוע ביותר יצאנו באמצע הסרט הציון האמיתי של הסרט הוא מינוס 100 בזבוז זמן ....
סרט גרוע !!!!!!!! לא לצפות. תת רמה. צולם בשכונת שבזי בת"א יעני זה עזה.......חלק מהצופים יצאוו ....הכל לא אמין וממש לא משכנע....הייתי עם 5 חברים וכולללם התאכזבו....
סרט שרץ באינטרנט מלפני מספר חודשים. לתסריט לצערי קל מאוד להתחבר. הבימוי פחות מוצלח. לא מתקרב לרמה של פאודה.