שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט מצויין.מרגש נוגע ללב של כל השחקנים ממש.עלילה אנושית.לפעמים השתיקות חזקות יותר ממילים.רציתי שהסרט יתארך אפילו כדי לראות מה יהיה בהמשך העלילה אבל יצאתי בתחושה שגיבורת הסרט בידיים טובות.מומלץ בחום למי שאוהב סרטים ישראלים שמזכירים סרטים של פעם ,בעלי קצב משלהם ועומק.
סרט לא ברור וחסר כל פשר.
מוזיקת הפתיחה הנוראית מבשרת רעות ואכן זה אחד הסרטים הישראלים הפחות טובים שראיתי, בכל קנה מידה. מוטב היה שתהיה הגבלת גיל לסרט, שתחסוך מהצופה הצעיר את כל הפנטזיות של האמא המתוסבכת בסרט. לא קורה הרבה שאני יוצא באמצע סרט, בטח לא בסרט ישראלי, הפעם זה קרה.
דרמה ישראלי משובח עם צוות שחקנים מעולים ובמיוחד הילדה נעומי. סיפור לא פשוט אבל מאוד נוגע ללב. אני אהבתי וממליצה לצפות בסרט.