5.2/10
בלוף מגוחך.
אני ממש אוהב את ג''וקר מילדותי. הסרט היה ממש טוב, אני אהבתי. קצת עלילה חלשה אבל אפשר להסתדר, לראות באיימקס.
הסרט מטלטל ושונה מהסרט הראשון בסגנון אבל לא במהות. החיים של מי שחי בשולי החברה קשים ומתסכלים. רבים בסביבתם מתעללים בהם או מנצלים אותם, גם כשהם חושבים שמצאו אהבה. השירים מצד אחד מפריעים לרצף אבל גם מדברים במקום הגיבורים. לחואן פיניקס מגיע אוסקר. התלבטתי אם לצפות בסרט. שמחה שצפיתי
סרט משעממם מאוד! הרבה שירים שהורסים את הסרט ואין מתח או אימה
וואוו וואוו וואוו בין ההזיה למציאות,בין השפיות לטירוף , בין האכזריות לחמלה בין הצדק למשפט בין האהבה לבדידות. והמשחק לא מוגזם ולא נעליים.גם השירים , כן מחזמר לא מחזמר-יפים ומלאי משמעות - נה מה קי טה פה מרגש.
עצוב, עמוק, עוצמתי, מטלטל, מעורר מחשבה, מטריד. בקו אחד עם נהג מונית שגם קיבל מחווה במהלך הסרט, וצייד הצבאים כביקורת חברתית נוקבת. מי שילך לראות באמת את הסרט – ולא את הציפיות שלו – יצא עם לב קרוע... ולכל השאר: כמו שכתוב בפוסטר, העולם במה ואנחנו שחקנים. אנחנו מקבלים אהבה לא עבור מה שאנחנו, אלא עבור התפקיד שאנחנו משחקים בשביל אחרים. זה המסר העיקרי, והבחירה במיוזיקל הולמת אותו, השירים משתלבים מושלם סרט ואפילו מצאתי את עצמי שרה יחד עם הדמויות בחלק מהמקרים, פשוט חלומי.... ליידי גאגא כמובן מתאימה בדיוק לתפקיד, לחואקין פניקס מגיע עוד אוסקר, אותו כנראה לא יקבל... כל מי שאי פעם התאהב, היה בודד, ננטש ורומה, או ריצה אחרים כדי לקנות אהבה – ימצא את עצמו בסרט הזה.
אם אתם רוצים ללכת להופעה של ליידי גאגא, אז תלכו לסרט הזה....פוטנציאל ענק לסרט מעולה אם רק היו חוסכים לנו בכמה שירים ומשנים את החצי השני לג''וקר שרצינו... משחק מצוין של חואקין פינקס וצילום מעולה אבל סרט איטי וכבד , מרגיש נצח.פספוס רציני
סרט חלש מאוד מאוד. הסרט בעיקר שירים. בלי טיפת מתח ועלילה. חבל על הזמן. חבל על הפופקורן. חבל על הכסף. משעמם עד כלות.
אהבתי את סרט הוא ממש מראה את פנים אמיתיות של ג׳וקר חוץ משירים שזה מעצבן אבל סרט יפה וגם משחק של חוקיין מציון
סרט דרמה מוסיקאלי. יותר מדיי קטעי שירה שקוטעים את רצף העלילה שמתקדמת גם ככה בצורה איטית מדיי. הסרט הוא כביכול סרט המשך, אולם שום דבר בעלילה אינו מיוחד או מפתיע, עלילה פשוטה איטית ומשעממת.ציון 4 רק בגלל המשחק הטוב של חואקין פיניקס
איזו אכזבה באתי לראות סרט עם אקשן מופרע ופסיכותי במקום זה קיבלתי סרט איטי, משעמם עם שירים כל עשר דקות. אחרי שעה וחצי אני ואישתי לא ביינו מסוגלים יותר ועזבנו. סרט פח
אל תקשיבו לאף אחד ורוצו לראות זה סרט שהוא יצירת מופת. אוסקרים לכולם.
סרט מצוין. לופת את הגרון. הסוף מדהים
סרט מאכזב.. ציפיתי למשהו אחר לגמרי יותר מדי מיוזיקל וסביב דיבורים בבית משפט היו הרבה דיבורים בקולנוע והיו לא מעט שיצאו חבל.
ביקורת לסרט ג''וקר: טירוף בשניים - כגודל הציפייה, גודל האכזבה. הבמאי כנראה ידע שלא יצליח לשחזר את ההצלחה של הראשון ולכן הלך על קונספט שונה, במקרה זה מחזמר . כשהג׳וקר פתח את פיו והתחיל לזמר , הרגיש לי מעט קרינג׳י. בנוסף רוב העלילה מתרחשת בין כותלי הכלא ובית המשפט , הרבה בלה בלה ומעט מאד אקשן
באתי עם חששות ויצאתי נלהב, סרט חזק, מרהיב עין, שונה מקודמו אבל משובח לא פחות. משחק אדיר.
הסרט לא היה קרוב לראשון הראשון היה שלמות וזה ארוך מידי ורוב הסרט לא מתקדמים עם הדמות זה מרגיש כמו ג''וקר 1.5 ולא 2
גם חואקין פיניקס המצוין, לא מצליח להציל את הסרט המשעמם הזה.