שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
7.6/10
סרט האנימציה הכי טוב שראיתי השנה, הייתי עם שני ילדים שלא הפסיקו לחייך ולצחוק כל הסרט. החלק הראשון של הסרט מתעמק בסיפור ובחלק השני מגיע האקשן האדיר עם קרב בסוף עם מגטרון ואופטימוס פריים. הקהל מחא כפיים. לא להחמיץ.
הילדים אהבו מרוד. אותי פחות עניין.