שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.6/10
עשוי מעולה משעשע נחמד ושטותי. ראיתי לפני שלושה שבועות ואני כבר לא זוכר מה ראיתי
סרט נחמד פס קול של סרט יפה אני די נהנתי
פסקול משובח ואחלה סרט פנטזיה לכל המשפחה.
רימיק לסרט המוקרי הקלסי של שנות ה 80 מי שראה את הסרט המקורי יתאכזב מהסרט הזה גם לא מוסיף שג''נה אורטגה שונאת ישראל משחקת שם לצערי סרט שלא לוקח את עצמו ברצינות היו כמה בדיחות שעבדו סה"כ סרט חמוד לכל המשפחה
הלכנו בהרכב משפחתי שני הורים ומתבגרת בת 13 והיה תענוג. מצחיק, יצירתי, פסקול מופלא. אל תחמיצו
תענוג של סרט, ישבתי עם חיוך לכל אורכו. כמה כיף לראות סרט שכולו הומור, קסם חמים, דמויות אהובות, מזמן לא נהנתי ככה, יצא מוצלח מאוד. מתאים לכולם