שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
7.0/10
ראיתי סרטים מעניינים יותר שמציגים את חיבור האדם לטבע.
לאוהבי סרטים יפנים,סיפור עדין,רגיש,מדגיש את הקשר והכבוד העמוק שיש ליפנים אל הטבע והתנהלותו. שוב אנחנו למדים על חשיבות האחריות שיש לנו על שמירת הטבע.
סרט שכל צילום נמשך כמו הנצח. יצאנו באמצע. אז ממש לא ממליצה