שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.4/10
כמו בתיאור כאן באתר, אגיד שהסרט פשוט לא רע. הוא כן מעניין, אבל קצת חסר תכלית. עם זאת, מי שחובב אימה ומחפש מה לראות, ייתכן ויאהב את הסרט הזה.
סרט נחמד לא יותר מזה הוא לא מפחיד
הטריילר נראה מבטיח, הסרט גרוע ביותר. לא ברור למה מסווג כדרמה ולא רק כאימה. בזבוז זמן מוחלט.