שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.7/10
הלכנו 5 בני משפחה ממגון גילאים והיה כיף ומרתק.
לקחתי את האחיינים והם מאוד נהנו! סרט מקסים!!
נהדר, סרט מיוחד, אנימציה יפהפיה, מסרים יפים, הילדים נהנו וגם אני. מתאים לכל מי שאוהב קולנוע תמים ומותק. סיפור על קופה שלא מאבדת תקווה לעולם.
ראינו את הטריילר בקולנוע לפני חודש והילדים אמרו שנראה להם מעניין, הלכנו היום ואכן סרט מעניין ומוצלח, משלב סיפור יפה של קופה המנצחת את העולם, הרבה כיף. מסרים יפים, מוצלח מאוד.
מקסים. הילדים נהנו מאוד וגם אני.