שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.6/10
סרט רומנטי קליל ומחמם את הלב.
דרמה רומנטית נחמדה וקלילה.
רומנטי וחמוד בהתחלה,אך חוזר על עצמו וצפוי.סרט קיץ אופייני
סרט חביב למדי קומדיה רומנטית עם נגיעות שח דרמה רומנטית מרגשת אהבנו
דרמה רומנטי נחמד, קליל ומשעשעת. לא WOW אבל אפשר לצפות בו.
סרט משעמם מאד מתקדם ומתקדם ולא קורה שום דבר. נראה שיוצרי הסרט לא הבינו מה הם רוצים לומר. יצאתי לפני הסוף
מדובר בקומדיה רומנטית שובת לב שיש בה גם דרמה. קומדיה קלישאתית שתוך כדי צוחקת על הקלישאתיות שבה. קלילה יחסית, אבל יש בה גם עומקים ורבדים שנדיר שנמצאים בקומדיה. אני אהבתי, לא השתעממתי לרגע.
קיטש רדוד, צפוי וחסר מעוף.
אמנם יותר דרמה מקומדיה והסוף צפוי עוד לפני שהתחיל הסרט, ועדיין כמעט שעתיים שטסות להן בהנאה רבה.