שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
7.4/10
איטי ומעצבן. יש כאן פספוס כי הנושא הוא מעניין,חידה שממתינה לפיתרון. כמו תמיד, השאלה היא איך מגישים את הסיפור. ציפיתי למשהו דינמי וטוב יותר. השחקן הראשי נותן עבודה,אבל באופן כללי זה לא מספיק. ציון 6.5.
סרט בריטי מאוד יפה, מרגש וקורע לב. דרמה מעניינת שהוא יותר מתאימה לנשים ואי אפשר לקרוא לזה סרט אלים. אני נהנתי וממליצה לצפות בו.
סרט בינוני. עם מעט מועד. עלילה. השחקן האבא משחק. טוב לא מעבר
סרט נחמד סך הכל. דווקא לעלילה יש פוטנציאל לעניין יותר בתור סרט אימה ולא דרמה.