שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
3.8/10
אלוהים אדירים הסרט הזה בושה לסרט אימה הוא סתם מגעיל מצד אחד היא הורגת את שושבנים מצד שני רואים אותה את בעלה הנוכחי לעתיד שברחה ממנו חופשה ירח דבש והיא נראית סובלת כל כך
הסרט זוכה בתואר הסרט המביך ביותר בשנה האחרונה.אין בו שום דבר מפחיד ועלילה שרק אחרי שעה ורבע מתחילים להבין משהו. אחרי שחיסלה 7 גברים שנשלחו על ידי בעלה המיועד, היא חוזרת אליו לריקוד אחרון? מביך מאוד ומוטב שסרט כזה לא היה מגיע לקולנוע.