שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.2/10
סרט משעמם. עלילה שלא מתקדמת לשום מקום. תחסכו לעצמכם את הזמן.
הסרט לא מניע.. והרבה יותר דרמה ממתח או פעולה. החידוש היחיד בו הוא השפם של ליאם ניסן. שחקן מכובד בליהוק מיותר לסרט מיותר.