שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.3/10
הסרט ממש מתאים לילדים אז אם אתם רוצים לראות עם הילדים את הסרט אז הילדים חד משמעית ייהנו העלילה מדברת על איש הכלב ועל החתול המרושע פיטי ואיך הם בסופו של דבר מאחדים כוחות
אהבנו, מתיקות והרבה בדיחות, ילד בן 8 שמכיר את הספרים ואחותו בת ה4 נהנו מאוד.
הילדים צחקו כל הסרט וזה מה שחשוב. מקסים. גם הספרים טובים למי שמכיר.
ראינו בהקרנה מיוחדת ולפניה היה מפגש עם הבובה של איש הכלב וחתימה על ספר. סרט נהדר ומקסים. הילדים אהבו ואני נהנתי מאוד.