שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.6/10
סרט בינוני, עלילה רדודה מעט, ובסופה חסרת הגיון. אפשר לצפות, לא מעבר לכך.
פרנק גרילו שומר על אותו קו סרטים שבהם משחק. אין משהו חדש בעלילה שלא נצפה לפני. חלק בעלילה מזכיר את פאודה, חלק את נמלטים או בית הנייר. בכל אופן, סרט שמעביר שעה וחצי בכיף.