שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.6/10
הסרט נחמד מאוד לא יותר
סרט גרוע. הסרט מאוד משעמם ואין בו ממש רגעי אימה כי הוא מאוד צפוי.
אין שום חידוש בסרט, הכל צפוי. הדרמה בתוך המשפחה לא מחזיקה את הסרט וגם כמעט ואין רגעי אימה. זה בדיוק מסוג הסרטים שרואים במחשב במהירות כפולה.
עלילה צפויה, אין באמת רגעים מותחים או מפחידים, והניסיון להכניס עומק דרך דרמה משפחתית מרגיש שטחי. השחקנים טובים, אבל הדמויות עצמן לא מספיק מעניינות, ואין כימיה שמחזיקה את הסיפור. היו רגעים שנראו מבטיחים, אבל בסך הכול הסרט לא הצליח לחדש או להפתיע, והתחושה הכללית היא של פוטנציאל מבוזבז. מתאים אולי למי שמחפש סרט קליל עם נגיעה של דרמה, אבל פחות למי שמחפש חוויה מותחת באמת