שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
7.1/10
סרט אדיר. הייתי עם בן 12 ושנינו אהבנו מאוד מאוד. אחד הסרטים הכי טובים שראיתי. גם האנימציה נפלאה. מומלץ בחום. טוב שלא הושפעתי מהדרוג שקבל פה כי זה באמת סרט יוצא מין הכלל. מומלץ גם לגדולים ללא ילדים.