7.1/10
סרט טוב ותו לו. יש סצנה נפלאה לקראת האמצע, בה מקריאים מכתבי הקודש לכאורה. בהחלט מוסיף אווירה לסרט. הביצוע, התלבושות, הצילום, כל אלה לחלוטין ראויים לשבח. כך גם המשחק עצמו של הקאסט. הבעיתיות של הסרט קשורה לדעתי האישית בלבד, לאורכו.
סרט מהמם ביופיו, צילומים מרהיבים ומרגשים, אוירת כישוף
אכן הפקה מושקעת ויצירה קולנועית, אבל ממש לא התחברתי לסרט אימה בסגנון הדיבוק..
אני לא חובב אימה גדול אבל הסרט הזה היה מפואר ומרשים, עם קאסט משובח.
סרט אימה גותי משובח, אבל לא מושלם. האווירה מלחיצה ומעבירה היטב את תחושת הפחד, והפסקול המדהים מוסיף המון לאווירה הזאת. עם זאת, יש בסרט לא מעט ג’אמפ סקיירס וקלישאות שכבר ראינו בסרטי אימה אחרים, מה שהופך חלק מהרגעים בו לצפויים מדי. העלילה אמנם מעניינת, אבל הדמויות לא מספיק עמוקות וקשה באמת להתחבר אליהן. למרות זאת, הסרט מצליח להיות מיוחד וסוחף ברובו. ביל סקארסגארד נותן הופעה שהיא לא פחות ממדהימה, ויש לא מעט סצנות שגורמות לאי נוחות ופחד.
יצירה קולנועית. סרט אפל עם קאסט מדהים. בנוי לקהל יעד שאוהב להחשף לדברים אחרים, שנשען על אומנות. ממליץ