שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.5/10
חסר קלאס. הרבה ניבולי פה ואלימות מילולית,בעיקר בחלק הראשון. גם הדמות הראשית לא עברה לי חלק בגרון. היה אפשר לעשות את הסרט עם הרבה יותר חן ואותנטיות. גם התפנית בעלילה לקראת הסוף, שלוקחת את העניינים למקום יותר אמוציונלי, לא מצילה את הסרט. פחות התחברתי. ציון 6.5.
תענוג לאזניים, סיפור מעניין ומרגש.
סרט שהוא מסאז''ללב.מומלץ ביותר
סרט חביב עם תסריט צפוי מראש. למרות הקלישאות של התסריט נחמד להיות כשעתיים בפריז עם מוזיקת ראפ ואופרה
נהניתי מהסרט
נהנתי בכל רגע! שחקנים מעולים, תסריט מעניין המדגיש את השוני בין החיים בשני עולמות שונים. אהבתי את סלנג של פרברי פריז מצד אחד והמוזיקה הנפלאה ....באופרה.
הסרט " טנור" מקסים. התוכן מעניין, המשחק מצויין והשירה תשאיר אתכם פעורי פה. מרגש! לא להחמיץ!!
אי רוצה להמליץ בחום על הסרט טנור. 9.5 ניקוד