שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.3/10
איך הוא היה?: אני כל כך פחדתי בהתחלה כי שמעתי שקהל באולם שהייתי בו יצאו אנשים מהאולם אבל לא פחדתי מזה כלל וכלל הסרט הזה אופטימי מאוד וחינני כאחד ואני קצת לא הבנתי את ההופעה של ג''קי צ''אן שהוא במקור מסין אבל הקטע שדניאל לרוסו היה ילד הוא תלמיד שהתחנך על ידי מאסטר יפני ולא הבנתי את הקשר בין סין ליפן שמנסים לחנך את לי פונג המסכן אבל אני שמח שהוא ניצח בקרב את קונור הבריון איזה סוף מנצח ועוד לא דיברתי על הסיום שנראה לי כמו "קוברה קאי" תודה רבה אז שיהיה לכם אחלה שבת ויום טוב
סרט לאוהבי הקארטה קיד. מתאים לכל המשפחה
חלש מאוד ושטחי מאוד הרבה פחות טוב מכל סידרת הקרטה קיד המקורית וגם פחות טוב מהסידה ציון 6 בקושי
פשוט, צפוי, נאמן למקור וכיף גדול