שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.9/10
משום מה, הגענו עם הרבה ציפיות לסרט הזה. אבל הוא היה בינוני להחריד. באמת, קו העלילה יכל להיות גאוני, אבל לצערי זה לא בא לידי ביטוי בסרט עצמו. מי שכן חובב אימה ומחפש סרטים, מוזמן לצפות בו. הוא כן מצליח לעניין, פשוט הביצוע לא מספיק.
הסרט לא מפחיד וקטעי המוות בו הם מהגאוניים והמצחיקים שראיתי. למרות העלילה הדבילית, אהבתי.
סרט שמוסס על מבוסס על סיפרו של סטיבן קינג. סרט גרוע לא מומלץ הסרט אמור להית קומדית אימה אך הוא לא מצחיק ולא מפחיד רואים קוף שמזיז תופים ואז מישה נרצח אן קשר בן הסצנות השונות הדמויות המרכזיות אנמיות ללא אופי בזבוז זמן מוחלט
הסרט לא מפחיד בכלל הוא יותר מצחיק ואשר מפחיד
נחמד.ככה אמרו בעלי והילד בן 17.בגדול נהנו