שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.2/10
אחד מהסרטים הגרועים ביותר שראיתי בכל חיי, וראיתי. משחק משעמם, עלילה גרועה, ניסיון להביא טרנד ועניין שיכול להיות מעניין, לרמת ביצוע של ילדים יוצרים סרטים. בזבוז מוחלט של זמן, כסף ואמצעים.
סרט מפגר חשבתי שהוא מלהיב מה שאנשים ספרו
סרט אימה לילדים בני 13
