שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.2/10
אחד הסרטים הגרועים שיש כרגע בקולנוע.שחקנים גרועים.התנינים נראים לא שייכים לסרט..עלילה מפוהקת..כל זה גורם לי להמליץ לכם להתרחק מהסרט
הכל צפוי, שום דבר מפתיע. ראיתי סרטי אימה מוצלחים הרבה יותר.