שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.3/10
הילדים כבר ראו שלוש פעמים. הסרט שהכי אהבו הקיץ.
סרט מתוק, עם מוסר השכל חשוב לילדים. הלכתי עם הילדים, כולנו נהנו.
היתי בסרט בצהרים היום ליום ההולדת שלי עם ההורים שלי ונהנתי מאוד אבל בכנות התבאסתי שהאנימציה של הדרדסים ושאר הדמויות היתה באיכות נמוכה ממה שהיה בדרדסים שיצא ב2011 ובדרדסים ב2013 שראיתי שיצאו בבית ובקולנוע
סרט מקסים!! אנימציה מעולה ועלילה טובה לילדים.
נהדר. שימח אותנו הסרט. שעה וחצי של כיף. הדרדסים מתוקים מתמיד.
מכל סרטי הדרדסים שיצאו בשנים האחרונות החדש הכי מושקע, עם שירים טובים ועלילה מעניינת. מאוד מצחיק. ראינו שני מבוגרים ושלושה ילדים וכולנו אהבנו.
כיף של סרט. כולל שירים מקסימים ואנחנו ראינו את הגרסה המדובבת והם גם דיבבו אותם. הילדים נהנו מאוד וגם אני. ציון 10 לסרט