שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הילדים שלי אהבו מאוד את הסרט ואמרו שהוא הכי טוב שראו בקיץ. גם אני ממליצה. סרט עם לב טוב.
בת 8 שלי אמרה שזה הסרט הכי טוב שראתה בקולנוע. העניקה ציון 10
ראיתי עם שני נכדים היום היו מרותקים. מקסים. נהנתי גם.
הפתעה. חברים המליצו והילדים נהנו מהטריילר אז הלכנו כולנו. העלילה טובה ומקורית לשם שינוי, עם מסר על חברות בין אחים, אומץ ודמיון. הילדים צחקו ונהנו מאוד, וגם לנו ההורים היה כיף במיוחד בזכות ההומור הקליל והקצב המהיר. שעה ועשרים של כיף צבעוני בלי רגע משעמם.
מקסים מקסים מקסים. יש בו תמימות וכיף שמזמן לא ראיתי בסרטי משפחה. הילדים חשבו כמוני. אחלה סרט ומתאים באמת לכל הגילאים. לא מפחיד ולא מבהיל.
סרט אנימציה מוצלח מאוד, שלצד הצחוק והאקשן יש בו גם לב גדול ואהבה ומחויבות משפחתית בין אחים. צפיתי עם בן 4 ובת שמונה וחצי ושניהם אהבו מאוד.