שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.8/10
מעניין, מומלץ. אני אוהבת את השפה הספרדית, אז בכלל נהניתי ממש.
סרט עם פוטנציאל בשמיים, אבל קטעים לא סבירים.. עד שהנהג יכול לברוח וגם להרוג את המחבל, הוא בוחר להציל את חייו לרבות ביצוע הנשמה?... זו בחירה הזויה אפילו למישהו כמו עופר כסיף..