שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.1/10
משעמם אני לא מבינה למה עושים קבר לסרט כזה מטומטם
האמת, מתחיל טוב ומדרדר במהירות. שום טוויסט שבאמת מעניין, אין אימה אמיתית רק מנסים להבהיל את הצופה וזה הדבר היחיד שמקפיץ. ביזבז לי את הזמן.
ללא ספק הסרט החלש בסידרת סרטי האימה "אני יודע מה עשית בקיץ האחרון". הדמויות שטחיות ולא מעניינות. אפשר לוותר
לגמרי עומד בציפיות.
נחמד מאוד. נהנתי.