שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.0/10
סרט ממש יפה עם עומק ומדבר על החיים עצמם ועם בדיחות מידי פעם, ומראה שיש עבודות עם תנאים חרא שצריך להילחם בשביל לשנות את התנאים. יש גם חברויות בסרט והדדיות ומוזיקה טובה ומלא מסרים לחיים, הבימוי והמשחק מצויינים ממש רואים שזה סרט שנוצר באהבה! אני ממש ממליצה בחום על הסרט לכו לראות!
סרט המשרטט את מצבן העגום של חדרניות במלון בפאריז כעובדות קבלן.פועלות שחורות ללא תנאים והטבות.כל זה משתנה כשהן יוצאות למאבק בלתי מתפשר כשברקע חברויות ותככים.האם יש סופטוב? לא לגמרי ברור.לכן,ציון 8 כי הנושא חשוב והמשחק מצוין
מזכיר מאוד את הסרט בין ני עולמות שעסק גם כן בנושא עובדות ניקיון והתנאים שלהן. הסוף מאכזב בעיניי, הסכמה למשא ומתן אינה ניצחון.