3.7/10
זה נראלי מוזר להחריד ההתחלה הייתה תמימה וחיננית אבל בהמשך גיליתי שהדיבוב לעברית מיותר הילדים לא יודעים לשחק ובהמשך נראלי שילוב של "הטורף" עם אי.טי. וזה נראלי מוזר ומשעמם קלוש להפליא הציון שלי הוא 5 אבל בנוגע לחלק השני שמזכיר לי את "מרשעת" אין מצב! תודה רבה אז שיהיה לכם אחלה יום ושבת שלום ובשורות טובות
חיפשתי סרט שגם הנכד שלי בן 11, וגם אני נאהב, נמאס לי ממצויירים. הסרט היה מאכזב,עלבון לאינטליגנציה, דיבוב מעצבן ועלילה ברמה נמוכה. אכלנו יותר מדי פופקורן, הנכד נהנה
סרט נוראי! הסצינה הראשונה מטילת אימה וכבר בה הצטערתי שזה הסרט הראשון שהנכדות שלי ראו בקולנוע. עלילה דבילית למדי, והכי גרוע שגם כאן, כמו בהתחלת הסרט - המדבבים מוגדרים כשחקנים. סרט לא ברור שהזכיר לבעלי את הטראומה הקולנועית שלו:"צ''יטי צ''יוי בנג בנג" הדבר היחיד הנחמד זה הדינוזאור התינוק, אבל גם זה חולף מהר. לפני שהלכנו חיפשתי לאיזה גילאים זה מתאים, וגם כאן שואלים על זה, ובכן - זה לא מתאים לאף גיל.. סורי
אחלה בילוי עם הילדים.