שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.2/10
אחלה פסקול, האפקטים ממצים את עצמם אחרי חצי סרט.
נהנתי מכל רגע! אפקטים יפים,אקשן נהדר!
סרט מרהיב ביופיו – עם אפקטים מדהימים, עולם עתידני סוחף ופסקול עוצמתי שמכניס ישר לאקשן. למרות שהעלילה פשוטה, רוב הסרט היא מצליחה לרגש ולשמור על עניין. חוויה קולנועית מרשימה שכל חובב מדע בדיוני ייהנה ממנה. ממש אבל ממש ממליצה לראות בimax 3D הנאה צרופה!