6.1/10
זו תגובה אישית למבקר "המהולל שביט בן 42 " תודה רבה שהרסתה לי את הסרט אתה לא יודע שלא כותבים ספולרים בביקורת בגגלך לא הלכתי לסרט "אן שכל אן דאגות" איקיו ממש נמוך טיפש.......
הסרט מעולה ומעניין אבל פחות טוב מהקודם. קצת הורס שהרוצח כבר מת. היה מתאים למצוא המשך אחר עם רוצח חי.
סרט אימה משובח. בימוי חזק, שחקנים מאוד טובים ואמינים, סיפור ששומר על מתח עד הסוף. סרט לראות בקולנוע עם מערכת סאונד עוצמתית. חוויה
הסרט נחמד אבל לא משתווה לחלק ראשון
חיכיתי לסרט הזה פי שניים מהראשון — ובפה מלא אני יכולה להגיד שהוא לגמרי שווה את הציפייה. אומנם בעיניי הסרט הראשון היה טוב יותר, עם עלילה קצת יותר ממוקדת, אבל גם הפעם מדובר בסרט שמחזיק מצוין מההתחלה ועד הסוף. המתח בנוי נהדר והאווירה מצמררת
הסרט הראשון היה משובח מדיי וקשה היה להאמין שהשני יגיע לרמה. אבל הצליחו ובגדול עם עלילה משובחת וקטעים מפחידים לא פחות.
משובח ומלחיץ. הסוף מטורף
מתעלה על הקודם. עלילה מרתקת ומאוד מפחיד. אחלה סרט