שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.1/10
לא הבנתי מה ראיתי..זה הסרט? אין עלילה .אין משחק.אין מתח..בקיצור אין על מה לכתוב בדיוק ביקורת
שעה ראשונה משעממת, בחצי השעה הנותרת אין משהו מיוחד שמצדיק את הטייטל של סרט אימה. אפשר להשקיע בסרט יותר מלוקיישן אחד ושתי שחקניות.