שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.4/10
בימוי לא טוב, איפור לא טוב,טקסט לא טוב, אין שחקנים אמיתיים, לקחו אנשים מהרחוב (ככה זה מרגיש). אגב לא מדברים ערבית באפגניסטן, לפי מה שקראתי, אבל אולי כני טועה. שחקן ראשי בינוני, ילדה מהממת !!! היה יכול להיות סרט טוב ( דומה ל"חוזה" עם גייק גילנהול) אבל הוא לא. יחד עם זאת לא נרדמנו והינו במטח חחחחחח
מריחת זמן רצינית. סרט שמוטב היה לקצר בחצי שעה לפחות. יש דמיון רב לסרט חילוץ תחת אש, רק הרבה פחות מוצלח.
לפי דעתי על הפנים של סרט מלחמה גם כל הרעיון של אדם אחד נגד צבא שלם לא אמין ואפילו הילדה המתוקה והכובשת לא כיפתה על העלילה האיטית והלא מעניינת