שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
7.4/10
סרט שנעים לצפות בו בשבילי היה קצת איטי מדי, בהחלט מרשים
נהדר! מרשים מבחינה מוזיקלית, מחמם את הלב מבחינה אנושית
מוזיקה טובה וסיפור משפחתי עצוב ויפה שמשתלבים זה בזה.
נראה סרט עם פוטנציאל. בעיני, בגלל העריכה והסגנון התוצאה היא סרט איטי לא זורם
סיפור מאוד מיוחד, על שני אחים שלא ידעו על הקירבה המשפחתית ביניהם.אח אחד חלה ומי שיכול להצילו הוא רק האח השני. הקשר ביניהם מאוד מתהדק כאשר לשניהם יש יכולות מוזיקאליים ברמה גבוהה.סרט שמחמם את הלב.