שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
7.4/10
עיבוד מעניין וביצוע טוב. לא נכנס להשוואות עם הספר המקורי, אבל היצירה הזו בהחלט ראויה. היה מקום לקצר ,אבל הסך הכל משביע רצון. סרט שמציף שאלות פילוסופיות בנוסף לזה שהוא מרהיב מבחינת הצילום, אופן הצגת הסיפור והדמויות. גם מי שלא חובב סרטי פנטזיה,יהנה מסרט חי ותוסס.
סרט מרגש ודרמתי. ארוך, תפאורה מרשימה מאוד. חורג מעט מעלילת המקור, אך נשאר נאמן לרוח הספר.
ראתי את סרט נייקפלקס והוא נחמד מאוד נופים יפים בתוקפה ישנה של לנדון מדהימה וגם סרט יפה מאוד
בשביל סרט אימה זה היה ארוך מדיי, אבל אין ספק שמדובר בהפקה מטורפת.
הסרט הכי טוב גיירמו דל טורו מאז המבוך של פאן. עוצמתי, מעוצב מדהים, משחק אדיר של כולם. וואו. לראות על מסך ענק.