סרט עוצמתי, חזק ומרגש על שלושת החטופים במנהרות עזה שהצליחו לחמוק משוביהם הסדיסטים, אולם לצערנו לא הצליחו להגיע לחופש המיוחל. הסרט מתאר בפרוטרוט את העינויים וההשפלות שהם עברו, אבל הצליחו יחד לשמור על צלם אנוש בתמיכה של איש את רעהו. סרט חובה לכל צופה, כדי להבין מה באמת עברו החטופים בגיהינום של עזה.
סרט חזק ועוצמתי. מאד מומלץ. מרתק, עצוב
אחד הסרטים הטובים ביותר שצפיתי בהם מזה עשור!! סרט חזק מאוד! קשה קצת לצפיה! היינו שמונה אנשים בסרט מתוכם נשארו רק ארבע.. מה שאומר שהסרט לא היה פשוט ומורכב מאוד לצפיה אבל.. סרט מעולה וסרט חובה לכל יהודי ויהודיה באשר הוא!! אתם לא תצטערו לרגע רוצו לראות!! עם כל הקושי שלו והמורכבות הלא פשוטה הסרט ממחיש ממש את כל מה שקרה במנהרות החמאס כאילו ממש נמצאים שם פיזית. פשוט מטורף !! זה עזר לי ממש להבין מה הם באמת עברו ומה באמת קרה להם וקצת יותר להבין ולהתחבר.. קאסט שחקנים מדהים אחד אחד!! מעולים !! תפאורה מהממת בימוי מדהים.. בקיצור רוצו !! חובה צפייה !! 10 מתוך 10..
חזק, מטלטל, קשה, הכי עצוב שראיתי.