6.7/10
סיפור נוגע ללב. בחירה של אשה בת 80 למות המתת חסד כשעל המשפחה הקרובה להבין,לכבד,לזרום איתה.מצב מסובך שמסופר תוך כדי טיול שמשלב הומור,משברים,אי הבנות,זמן איכות והתפקחות.
יום חורף שלח אותנו ספונטנית לבילוי בקולנוע. בן הזוג מחובר מאוד לקולנוע צרפתי. ציפינו לקומדיה וקיבלנו דרמה נפלאה ואנושית עם נגיעות קומיות. תסריט נהדר ומשחק טוב כשהכוכבת האמיתית בעיני היא הנכדה. שווה ללכת בכל מזג אויר
סרט מעולה המשלב רגש וגם מצבים קומיים, מדובר על סבתא בגיל 80 שרוצה להגיע לשויץ לבצע המתת חסד, היות והיא חולה ואינה מעוניינת להיות תלותית חסרת אונים. היא מגייסת בחור המתעסק בעזרה לקשישים עם חיית המחמד שלו, עכבר בשם לנון, את בנה היחיד ואת נכדתה. בדרך לשויץ הם עוברים יחד את המצבים, זה גורם להם להתאחד, להכיר טוב ותר אחד את השני, סרט מצוין, מאד מומלץ
המתת חסד הוא נושא מורכב ולא קל,אך יוצרי הסרט השכילו להקליל באמצעות הומור וישירות בסיפור על אשה הבוחרת לסיים את חייה בדרכה.היא מובילה שורה של בני משפחה לא מתפקדים ומטפל למסע מטלטל ומאחד.לא יעניין צעירים.כדאי לראות
בון וויאג'', מארי - ON IRA סרט מושלם, יפה, כל כך רגיש ומעניין אבל גם עצוב. מאוד נהנתי וממליצה בחום לצפות בו. סרט בצרפתית אם כתוביות בעברית ואנגלית כמו שצריך.
סרט מושלם. כל כך רגיש, 3 דורות, בן על הפנים שלא מתפקד כלל, סבתא משגעת, נכדה מקסימה, חוויות שהם עוברים ביחד, היחסים ביניהם שמשתנים לאורך הסרט כתהליך. האנשים שהם פוגשים בדרך. הנופים. הצילום. המשחק. כל כך מלא רגישות. המתת חסד. כל כך עצוב. סרט אומנותי בכל רובד. מאד מאד ממליצה
סרט לא הכי מעניין, ולא ברור הציון הגבוה שלו.
סרט מצויין על איעפתיות, יחס למבוגרים ואהבה מומלץ ביותר
סרט מרגש ויפה. שלוקח את נושא המתת החסד ועוטף אותו בסיפור מרגש נוגע ללב
דרמה צרפתית שלמרות הנושא הכבד של המתת חסד, מצליחה לעבור בצורה מרגשת וקלילה.